Najpierw należy uzmysłowić sobie jak istotną funkcję w życiu wszystkich ludzi pełni internet. To właśnie internet stał się najważniejszym kanałem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i dużemu wyborowi. Także promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe marki inwestują wielkie pieniądze w kampanie reklamowe w mediach społecznościowych czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Google posiada aż 97% udziałów w wyszukiwaniach biorąc pod uwagę wszystkie wyszukiwarki Polaków. W skali miesiąca dokonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że aż 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Więc jak być widocznym w Google?
Ponad 200 czynników wpływa istotnie na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Jest to między innymi ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. jak sprawdzić filtr google levelrank . Statystyki mówią, że nawet 90% użytkowników internetu przegląda tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% osób wchodzi tylko w pierwszą wyszukaną pozycję.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszystkie działania, mające na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę www. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być wciąż obserwowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby zlikwidować wszystkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania mające na celu promowanie strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych poprzez jej linkowanie.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo istotne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja większej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz