Najpierw trzeba sobie uświadomić jak istotną rolę w życiu wszystkich ludzi pełni internet. W ciągu ostatnich lat internet stał się najważniejszym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Również promocja w dzisiejszych czasach w dużej mierze znajduje się w ramach internetu. Największe światowe marki inwestują wielkie pieniądze w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.

Wyszukiwarka Google ma aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu jest to aż 100 miliardów wyszukiwań! Należałoby również dodać, że aż 70% Polaków codziennie używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?

Ponad 200 czynników ma wpływ na to, na której pozycji w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja witryna. Wśród nich znajdziemy jakość treści, ilość linków prowadzących do Twojej strony czy ilość słów kluczowych, które wpisuje użytkownik szukając konkretnego produktu. http://levelrank.net/ . Według statystyk aż 90% użytkowników internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i nawet 51% użytkowników klika jedynie w pierwszą wyszukaną pozycję.

Co wchodzi w skład działań SEO?

SEO są to wszystkie działania, które mają na celu zdobycie najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują eksperci, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu i wiedzy wiedzą jak skutecznie pozycjonować stronę internetową. Stale podlegające zmianom algorytmy Google powinny być nieustannie monitorowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej witryny klienta. Przede wszystkim należy zadbać o trzy podstawowe elementy: -optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury strony tak, aby usunąć wszystkie błędy, nadać jej większą prędkość i zrobić porządek w strukturze nagłówków. -link building, czyli działania mające na celu promocję strony w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu. -optymalizację treści, czyli wzbogacenie strony o unikalne, wartościowe i posiadające odpowiednią długość treści.

Dlaczego pozycjonowanie jest tak bardzo ważne?

Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania Google to zagwarantowanie sobie lepszej rozpoznawalności marki, budowania trwałego zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!

Tagi: Biznes Online

Brak komentarzy

Zostaw komentarz